Halkbank Müşteri Hizmetleri

prrelations

Kayıtlı Kullanıcı
Kayıtlı Kullanıcı
Daimi Üye
19 Ocak 2021
39
0
6
istanbul
Linke erişmek için lütfen Giriş yap veya üye ol.
, Halkbank Diyalog olarak adlandırılmıştır. Banka müşterilerine kusursuz bir şekilde hizmet vermek için her tür talep ve şikayeti dikkate almakta, bunları değerlendirerek en üst seviyede hizmet anlayışına dönüştürmek için yoğun bir çaba göstermektedir. Halkbank’ın müşteri hizmetleri, tüm tavsiyeleri kısa bir zaman dilimi içinde değerlendirmekte, problemlerle şikayetleri hemen çözüme kavuşturarak müşterilerin bankadan beklentilerini sonuçlandırmaktadır.

Halkbank, Mutlu Müşteri Merkezi kurarak müşterilerin tüm beklentilerini internetten telefondan, faks yolu ile ya da Halkbank Diyalog ile iletmesini sağlamaktadır. Mutlu Müşteri Merkezi’ne ulaşmanın ilk yolu internetteki başvuru formunun doldurulmasıdır. Bir başka yöntem Halkbank Diyalogun aranması, faks gönderilmesi ya da klasik mektup gönderilmesidir. Bankanın müşteri hizmetleri birimine 0850 222 0 400 numarasından ulaşılabilmektedir.